29.06.2012

Traiti cat puteti ca morti o sa fiti tot timpul !

Am revenit cu o noua postare indreptata in special spre populatia mai tanara ! Prin aceasta postare vreau sa scot in evidenta faptul ca trebuie sa ne traim viata , fie buna , fie rea , fie confuza ... trebuie sa o traim ! Ca si cum ar fi ultima zi si printre cele mai importante lucruri ... sa stim sa apreciem ceea ce avem ! Probabil ca aceste lucruri le-am mai zis si in alte postari anterioare dar de data asta este diferit deoarece inspiratia mea vine din titlul si anume de la o conversatie intre doi barbati care am ascultat-o accidental acum 2 zile , acela dintre ei care a spus asta parea sa stie ce vorbeste , un om simplu , unul care era trecut prin viata mai mult ca sigur ... unul care nu cred ca-si permitea sa bea un suc in fiecare zi sau sa manance prin mall-uri cum o fac toti pustii astia plini de bani din ziua de azi , care-i dau banii afara din casa dar uita ca , atunci cand vor creste nu vor mai avea banii acestia si vor trebuii sa munceasca pentru a se mentine macar la un nivel mediu sa nu zic la cel care sunt acuma ! Asa ca , ganditi-va bine la cum va comportati , la ceea ce va doriti si multumiti-va cu ceea ce va dat Dumnezeu ! Multumitii zilnic pentru ca sunteti sanatosi , aveti un acoperis , o familie , parinti care dau tot ce pot pentru voi si in special multumiti-va cu viata voastra nu cu a altuia !


 Concluzie: Viata mea mai frumoasa asa cum este , decat cu mii de euro in cont ... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu