12.06.2012

Despre gelozie ! Ce este ea si cum se manifesta.

 Salutareee ! Am vazut , auzit mereu ... ca multa lume se vaita pe tema "geloziei" in relatiile de cuplu , casnicii s.a.m.d . Bun ! Hai sa dezvoltam putin aceasta mica "problema" , in principiu nu cred ca gresesc daca zic ca toti ne-am confruntat sau am intalnit-o pe parcursul vietii noastre , personal si eu am intalinit-o ori din partea mea ori din partea partenerei , mai exact ceea ce vreau eu sa zic si este parerea mea personala , poate si a voastra ... a unora dintre voi asta nu stiu , dar eu am trait pe pielea mea si va pot spune destul de exact sau cel putin asa cred ... Glumesc si eu putin , dar revenind acolo unde vreau sa ajung , gelozia apare de cele mai multe ori si asta este cel mai simplu exemplu , atunci cand va vedeti partenerul/a vorbind cu un alt tip/a sau uitandu-se insistent sau aceea persoana sa se "Dea" la partenerul/a voastra ca sa zic asa ... Un alt caz , este atunci cand partenerul dvs. are sa zic un prieten/a foarte bun/a si poate cu acela vorbeste mai multe si sa zicem are unele secrete fata de persoana dvs. si normal atuncia nu va pica deloc bine acest lucru , ca na .. este ceva normal , ceva psihic face parte din om nu putem schimba asta dar macar putem controla acest lucru intr-o oare care masura . Acuma vreau sa va explic si parerea mea sincera si cred eu ca cea adevarata , acuma daca considerati ca gresesci nu ezitati sa ma contactati si sa-mi spuneti parerile voastre , bun revenind : gelozia din punctul meu de vedere este teama de a fi abandonat , teama ca acea persoana sa nu se desparta de dvs. , este acea teama care va bantuie minut cu minut , noaptea inainte sa adormiti si dimineata cand va treziti la fel si mi se pare ceva foarte corect avand in vedere faptul ca poate o iubiti pe acea persoana , sa nu mai zic ca , daca sunteti si intr-o relatie de ceva timp , va indreptati spre o casnicie sau aveti deja una lucrurile se agraveaza si mai rau , deja nu vreau sa-mi imaginez scenariul , pentru persoana in cauza care simte asta este ingrozitor ! Pentru ca aceste lucruri ar putea pune mari , subliniez mari probleme relatiie / casniciei sau orice altceva asemanator .
 In incheiere vreau sa va zic ca nu este bine sa condamnati gelozia pentru ca ea este fireasca , desigur in anumti limite , adica sa fim seriosi nici nu trebuie sa abuzati/folositi in exces de faptul ca "Vezi doamne o iubesc mult si am dreptu' sa fiu gelos sa fac orice!" Nu ! Este gresit , nici chiar asa ... ceea ce vreau eu sa zic este ca este bine sa va tineti persoana draga cat mai aproape posibil , desigur nici sa o indepartati de prieteni etc , dar atunci cand este cazul sa ii explicati ca sunteti gelos din motive bine intemeiate !



 Concluzie : Acolo unde exista gelozie sigur exista si dragoste ! Sigur persoana respectiva iubeste si isi doresti sa faca orice ca lucrurile sa fie ok , desigur sa se si bazeze pe ceva . Va urez succes si va doresc sa nu ajungeti in situatia de a fi gelos/a pentru ca riscati sa faceti lucruri nedorite si sa spuneti vorbe nepotrivite ! Fiti atenti si iubiti-va daca se poate ! Multa bafta. :D

               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu