02.06.2012

O persoana care aparent iti parea nesimtita , devine un prieten pe parcurs?

Am revenit , dupa o micuta pauza sa zic asa ! De data aceasta voi aborda un subiect putin mai diferit fata de precedentele si anume : Cum o persoana care cand am cunoscut-o o credeam un nimic iar intr-un final ne-a devenit un foarte bun prieten ? Simplu ! Niciodata nu trebuie sa judecam dupa aspecte , sa ne creem impresii false sau dupa ce auzim din barfe ci trebuie sa ne dam singuri seama de persoana respectiva , sa o cunoastem cu adevarat ca sa putem a o aprecia .
  Un foarte bun exemplu va pot da eu din propria mea experienta , totul a inceput undeva pe sfarsitul lunii Septembrie inceputul lui Octombrie , eu am avut sa zic asa o deziluzie legata de unele persoane care ma tradasera intr-o oare care masura si desigur alaturi de ele , in anturajul meu mei era un baiat , ei bine acel baiat ... il credeam de treaba atuncia insa altii si altele mi-au bagat multe in cap sa zic asa , lucruri negative in mare parte si atuncia imi schimbasem impresia despre respectivul , ba chiar am intrat intr-un mic conflict deschis cu el , m-am certat , contrazis toate cele .. ca sa ce ? Ca in final sa stric prietenia cu respectivul , o mare , mare greseala ! Care aveam sa o realizez mai tarziu , in fine trec 2 luni si ceva fara sa ne prea vorbim , deabia daca ne salutam . Intr-un final am reusit sa ingrop securea razboilui si sa deschid ochii atent , realizand ca am gasit in el un adevarat prieten , o persoana care s-ar fi dat la o parte de  langa o fata pentru mine , o persoana care ma ajutat , sutinut in multe si inca o face si a reusit sa-mi deschide ochii mult ! Si anume ca , adevaratii prieteni se ascund acolo unde nici prin cap nu-ti trece , se ascund in persoanele pe care altadata le-ai urat si apar in momente in care nu te astepti nici macar 1% ! Asa ca , fiti atenti pe cine ignorati si pe cine acuzati , s-ar putea mai tarziu sa realizati ca ati pierdut persoane importante in dauna unora care nu merita nici "Buna/Pa!" .

 Concluzie: "Prietenul la nevoie se cunoaste!" acest proverb spune multe , pacat ca nu l-am prea crezut dar asa este , ascultati si bagati la cap ! O sa aveti doar de castigat ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu