07.06.2012

Heei lume ! Gata cu monotonia , cu visele naruite... Deschideti ochii : ESTE VARA !


 Va salut ! Dupa atata tristete , fapte , povestiri triste etc am decis sa va inveselesc putin si sa incerc sa va cresc moralul . Voi incerca sa fac acest lucru bazandu-ma pe ceva foarte simplu: VARA ! Dupa cum spuneam mai sus ... poate nu am avut un inceput de an foarte bun , poate nu am avut o primavara foarte reusita , am avut parte de frustrari , de oameni care si-au aratat adevarata fata , de oameni care m-au tradat doar pentru ca asa "au auzit" sau doar pentru ca pur si simplu nu s-au gandit mai bine , bine ! Insa acuma nimic din toate acestea nu mai conteaza sau mai bine zis nu exista , cel putin in aceasta perioada ... pentru ca este anotimpul distractiei , al voii bune , al peripetiilor ,probabil ca multi dintre voi jucati football alaturi de prietenii dvs. sau mergeti prin oras va plimbati , la mare s.a.m.d . In fine nu asta conteaza , ceea ce vreau eu sa zic este faptul ca in aceasta perioada trebuie sa incercam cat putem sa uitam de partile rele din celelalte ale acestui an si sa simtim vara din plinnnnnnnnnn !!! Ei bine , eu va zic sincer ... am avut pana acuma un an 2012 variat , foarte variat pe plan economic pot spune ca am urcat putin , am mai rezolvat din problemele familiale ( partial ) pe alte planuri am avut parte in mare numai de ghinioane ... insa am reusit sa trec oarecum peste aceste momente , desigur ca amintirile vor ramane mereu iar intrebarea vesnica "De ce?" va ramane pana voi murii , ...insa acuma nimic , dar absolut nimic din toate acestea nu mai trebuie sa le avem in cap , macar pentru astea aproape 4 luni si sa faceti tot posibilul incat sa o simtiti in adevaratul sens al ei , chiar daca probabil multi dintre noi ne dorim o prietena , ne dorim prieteni mai reali , mai multi bani etc ... ei bine lasati astea , vin bine ! Nu ? Asta eee , ne doare undeva si ne distram , ca de-asta exista VARA !


 Concluzie: Paii , de data asta nu prea am ce concluzie sa va zic .. sincer , chiar daca suna aiurea , insa singurul meu sfat care vi-l dau este acela : TRAITI VARA ! Traiti-va varstaaaa , nu traiti din amintiri negative si alte cele , indiferent ! Si uite asa v-am zis parerea mea sincera , succeees la distractieeeeee ! Si sa nu uitam astazi 07.06.2012 s-au implinit 65 de ani de la infintarea Clubului Sportiv al Armatei respectiv Steaua Bucuresti asa ca La Multi Ani ei si tututor stelistilor ! Ole le le ! Ola la la ... Ros'albastrii ale ! Magica Steauaaa ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu