10.06.2012

Despre deja-vu . Ce este el? Cand apare & pareri !?

Salutaree ! Dupa cum probabil mare majoritate banuiesc ca stiti ce este aceea un "Deja-vu" sau cel putin ati auzit de el , eu sincer cand eram mai mic ( undeva pana in 14/15 ani ) nu stiam ce este acesta ... ma gandeam numai la lucruri total diferite , in fine am facut o mica paranteza . Revenind la ceea ce vreau eu sa zic , deci cu totii avem uneori momente in care .. parca avem senzatia ca tot ce se intampla , tot ce spun ceilalati din jur sau pe unde ne plimbam , ei bine toate acestea inseamna sentimentul de "Deja-vu" in cateva cuvinte .
 Acuma sa vorbesc putin despre mine si despre cum ma "regasesc" ca sa zic asa in acesta , in principiu l-am simtit de foarte , foarte multe ori ... cel mai recent chiar astazi , primul l-am avut cand m-am urcat in metrou alaturi de unii colegi , prieteni (de la majoratul unui prieten bun) ... mai exact in acele momente parca prevedeam fiecare vorba care o spunea fiecare , fiecare moment , gestica s.a.m.d , practic toate se repetau ! Al doilea moment a fost cand am ajuns acasa ... mama ma primit si mi-a zis parca aceleasi lucruri identice si in acelasi mod cum le-a zis mai de mult legat de somn si faptul ca eram foarte obosit . In final al treilea moment si cel mai enervant ca sa zic asa , a fost atunci cand am iesit si eu pe-afara pe seara , cateva ore dupa ce am dormit putin ... sa i-au si eu putin aer asa de seara , ca asa e sanatos , in acele momente am avut senzatia ca ma plimb pe aceleasi strazi , aceleasi banci pe care am mai stat ... aceleasi replici , piese ascultate in casti intr-o ordine identica ca alta data ... ei bine acele strazi mi-au trezit multe amintiri legate de multe persoane si de multe momente unele foarte frumoase altele foarte triste .
 In fine , printre principalele aspecte pe care vreau sa le scot in evidenta sunt acelea ca acest sentiment este unul foarte bizar , extrem de interesant si totodata ... un mister , este ceva pshihic sau de alta natura ? Asta nu stiu , insa ce stiu sigur este ca exista si ca , cu totii patim ... Indifernet de varsta , doar ca nu constientizam daca suntem mai mici atata tot , insa ... sunt partiel rele sunt ca cele pe care le-am resimtit azi , amintiri patetice , momente frumoase terminate urat s.a.m.d .

 Concluzia: Problema este ca nu prea am ce concluzie sa trag legat de aceste lucruri ci doar simplul fapt ca acest Deja-Vu exista si ne readuce aminte .. .de multe momente din trecut sau ne ajuta sa le retriam intr-o oare care masura ! Sper ca v-am fost de folost cat de cat incercand sa va mai luminez putin pe aceasta tema.



2 comentarii:

  1. ce zici de un deja vu misto de tot in care vezi o inmormantare ce urma sa aibe loc 6 ani mai tarziu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am ce sa zic , foarte foarte CIUDAT !

    RăspundețiȘtergere