23.05.2012

Vorbe , replici care mi-au marcat viata in bine sau in rau !

Va salut ! Dupa postul anterior in care mi-am exprimat frustrarea si poate sentimentele nu tocmai placute fata de o mare parte a oamenilor cu acel caracter de NIMIC din aceasta tara , revin cu ceva mai normal intr-o oare  care masura si anume , vreau sa dau cateva exemple de : Replici care le-am primit de-a lungul a acestor 18 ani si jumatate ai mei .

 1."Prefer sa nu , pentru ca riscam sa stricam prietenia" : Aceasta este o replica care am primit-o de cateva ori in trecut sii ... Sincer mi se pare supra-estimata ca sa zic asa , deoarece acolo unde exista ceva mai mult decat prietenia , aceasta replica folosita ca "motiv" pentru a te refuza nu isi mai are locul .
2."Nu mai conteaza , lasa ..." : Eii bine , aceasta replica din punctul meu de vedere da dovada de: lasitate si neincredere in tine , cei care iti zic asta ori nu au curajul sa zica lucrurilor pe viata ori nu au curajul sa-ti zica adevarul . Asa isi vor face rau atata lor cat si celor din jur .
3."Te-ai schimbat , pacat" : Una din preferatele mele ! Oamenii , cand vor vedea ca nu te porti cum vor ei iti vor "Trantii" aceasta replica ca sa se ascunda in spatele ei , pentru ca nu au curajul sa iti zica cu adevarat ceea ce nu le comvine la tine si asa considera ei ca este mai simplu.
4."Prefer sa nu , pentru ca asa creez probleme" : Asta mi se pare deja prostie totala ! Deoarece , cand cinva iti zice asta ... Inseamna ori ca nu-ti comvine ceva legat de tine , de prietenii tai sau te anturajul/gasca ta ori pur si simplu s-a saturat de ceva ! Dar , cum am zis si putin mai sus este curata prostie , e mai simplu sa spui lucrurilor pe nume.
5."Cred , nu stiu?" : Aceasta replicaa este cireasa de pe tort ! De ce trebuie sa va ascundeti dupa acest cuvant banal ? De ce trebuie mereu sa va ascundeti de ceea ce simtiti , de ceea ce vreti sa spuneti cu adevarat ? De ce preferati sa tineti in voi , astfel incat sa va afectati pe voi insine ? ... De ce omul , mereu alege partea mai grea in loc sa aleaga scurtatura , adica varianta cea mai buna ? Eu nu inteleg , spuneti-mi voi.
6."Daca prostia ar durea... ?!" : Aceasta vorba , care sunt sigur ca toata lumea o stie , am auzit-o prima oara cand eram doar un copil , ma rog .. 11/12 ani parca? ceva de genu' de la un prieten de familie sa zic asa , nu-mi mai amintesc exact cine era respectivul barbat insa , mare dreptate a avut . Oricum vorba este veche dar eu de-atuncia o stiu si o dedic unei natiun distrusa de "prostie" !
7."Daca as putea?" : Aceasta replica o folosim aproape toti in ziua de azi , poate si eu am folosit-o dar parerea mea reprezinta o totala lipsa de incredere in propriile noastre puteri , adica ne mintim singuri si ne dezamagim singuri , astfel u vom avea decat de suferit ! Treziti-va ! Orice se poate daca aveti INCREDERE de sine .

2 comentarii: