06.05.2012

Daca adevarul doare? De ce trebuie mereu auzit ?!

 Va salut din nou ! Dupa cum probabil v-ati dat seama deja din titlul acestui post si cum cred , defapt sunt sigur ca , cu totii ati avut astfel de momente in care v-ati dorit din tot sufletul sa aflati adevarul , erati abatuti , tristi , devastati ca nu stiati adevarul ! Poate chiar intr-o relatie , cineva s-a despartit de dvs. si va zis "Lasa e mai bine sa nu sti tu adevarul" sau "Nu mai conteaza adevarul lasa" si texte de genu' iar atunci cand ati aflat ati fost mai devastat decat erati inainte sa-l aflati , de ce toate astea ? De ce atunci cand ne dorim din tot sufletul sa aflam adevarul iar cand il aflam suntem doborati de el , parca ne-ar lovii cel mai mare val din lume , parca pamantul ne fuge efectiv de sub picioare ... Desigur sunt si momente in care este mai bine sa stim adevarul , altfel riscam sa traim poate chiar toata viata cu ideea ca nu am aflat adevarul pentru care prietena noastra s-a despartit de noi sau orice altceva ( imi cer scuze ca am repetat excesiv acest exemplu , adevarul intr-o relatie dar mi se pare cel mai concludent exemplu pe aceasta tema ) . In principal cam astea sunt ideile de baza legate de acest asa zis "adevar" care nu are un punct fix . Indifernet , daca nu il stim dorim sa-l aflam iar daca il aflam putem fi foarte afectati de el incat sa ne fi dorit sa nu-l mai fi aflat , pentru ca de cele mai mult ori el nu constituie chiar cele mai bune vesti , ca in mare majoritate a cazurilor defapt . Insa mai sunt si cateva aspecte bune legat de acest , cum spuneam mai sus "asa zis adevar" cum ar fi : In anumite momente adevarul poate fi acel "calmant" care sa te linisteasca , care sa-ti confere linistea de care ai nevoie , care sa te faca sa te simti mai "liber" sa zic asa ... Ce-i drept sunt putine aceste momente , insa nu excluse ! Oamenii de multe ori nu vor sa-ti arate adevarul deoarece ori considera ca este ceva dureros fata de tine ori considera ca este mai bine sa nu sti , ca poate ori nu esti de acord cu el ori ... te va deranja .

 Concluzie si totodata parerea mea este aceea ca , cu totii mereu ne dorim sa aflam adevarul , poate asa am fi mai impacati doar ca , de multe ori el ne creeaza durere mai multa decat daca nu am sti. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu