21.05.2012

Concluzii si aspecte - aproape de jumatatea acestui an 2012 !

Deci , in primul rand vreau sa va explic ca , aceasta viata mereu dar mereu va fi alcatuita din urcusuri si coborasuri ! Si uite asa , fiecare greseala,fiecare moment dezamagitor,fiecare clipa grea,fiecare amintire proasta nu ne face decat sa fim mai puternici ! Si anume , fiecare este o lectie de viata. Mai pe scurt , absolut in fiecare moment al vietii noastre vom avea parte de astfel de momente nu trebuie sa le uitam deloc ptr ca pot fi adevarate lectii , dar totodata e bine sa stim sa le lasam in urma pentru ca viata ne ofera intotdeauna o a doua sansa. Ea se cheama ziua de maine sau asa zisa speranta . Timpul se scurge iar noi ne dorim uitarea amintirilor proaste sau bune , nu se poate dar macar putem incerca ! Si in final ... sa nu uitam : Nu conteaaz ce-a fost decat ce va urma , fie ca va fi bine sau rau ... Pentru ca astfel ne facem bine mai intai noua si apoi celorlalati ! Caci altfel o sa suferim mereu si mereu vom ramane cu buza umflata , mereu vom cadea prosti ! Si de ce sa cadem prosti in fata unor persoane carora probabil nici nu le pasa de existenta noastra sau de problemele noastre? .. Daaa fratilooor ! Treziti-va la realitate , toti/toate sunt asaaaa , ca na omu' a devenit in timp defapt adevaratul "ANIMAL" , rusine celor care se regasesc aicia ! Si scuzati , dar ... am fost direct ptr ca m-am saturat de toti ca VOIII ! M-am saturat de : NESIMTIRE , PROSTIE , LASITATE ,TRADARE , MINCIUNA , NEINCREDEREA de SINE si NEINCREDEREA in  APROPIATII VOSTRII ! Va doresc succes in viata cu cei ca voi , nu stiu pe cine o sa reusiti sa aveti aproape ! Chiar nu stiu .


                               Concluzie: 1993 > 2012 : Am realizat multe , toti sunt la fel ! Indiferent , toti sunteti la fel ! Nu zic ca eu sunt altfel si eu am defecte destule , dar nu atat de mari si nu "daunez" atat de mult celor dragi! RUSINE VOUA ! Bine ca Dumnezeu va vedeaa si va va trata ca atare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu