25.04.2012

Se spune ca nu e bine sa ranim pe cei dragi ! Dar oare ei se gandesc la asta?

 Bine v-am regasit din nou ! De data asta voi fi adopta un alt subiect legat de comportamentul si ceea ce simtim noi fata de cei apropiati si ceea ce ar trebuii sa primim ( dupa caz , daca iubim sau tinem mult la ei ar trebuii sa primim macar pe jumatate ceea ce oferim ) dar , din pacate de cele mai multe ori nu primim nici macar pe jumatate si suntem raniti de oameni pentru care poate am fi in stare sa ne dam si viata , pentru simplul fapt ca: ii iubim sau ne sunt niste prieteni cu adevarat ! Dar v-ati intrebat daca poate ne inselam ? Desii noi suntem oameni buni si niciodata , dar niciodata nu am intentiona sa facem rau cuiva la care tinem foarte mult ? Dar ei oare se gandesc la fel , simt la fel ... ?! Nu ! De cele mai multe ori , cei la care tinem ne trateaza invers la ceea ce incercam sa le oferim si intr-un final ne alegem cu nimica , pardon ... cu : Suferinta si frustrarea ca am fost niste fraieri daruindu-ne unor persoane carora , daca maine am murii ... ar spune "Dumnezeu sa-l odihneasca!" si apoi "Duca-se , nu ma intereseaza!"  , da va intrebati oare sunt nebun sau oare nu ! "Dar nu e asa . Eu am prieteni loial!" ei bine nu este asa , sunteti niste fraieri daca credeti ca in ziua de astazi exista asa ceva , toata lumea este inraita , treziti-va la realitate ! Traim intr-o era a urei si lasitatii , i-ar intr-un final vom fi raniti de persoane drage noua si aicia revin la ideea de inceput : Acele persoane , erau genu' ptr care am facut si probabil am mai fi facut sacrificii enorme !
 Concluzia si totodata sfatul meu este acela ca : Niciodata sa nu va ganditi ca cineva pe care iubiti/tineti mult ca prieten va face la fel de multe sacrificii cum sunteti dvs. dispus sa faceti ! Desigur exista si exceptii , dar acelea le ve-ti gasii mai greau si probabil mai tarziu ... la o varsta mai avansata , insa pana atuncia stati la locul vostru este mai bine . Va urez succes ca deobicei in toate relatiile sociale indiferent ca sunt de dragoste sau de prietenie si sa credeti doar in dvs !

E simplu , caci toate astea se intampla intr-o umbra falsa a tarii ce o stiam cu totii ! Eu imi iubesc tara , imi iubesc ROMANIA care o stiu decand m-am nascut , insa actuala tara este vanduta de pe-o zi pe alta si distrusa de niste nenorociti , ROMANIA mare in vechile hotare ! Traiasca ROMANIA care o stim si o iubim ! 

Un comentariu: