22.04.2012

Oamenii vin si pleaca ... Corect?!


Asa dar dupa cum zice si titlul acestui post si dupa cum probabil cu totii stim oamenii vin , sunt alaturi de noi i-ar intr-un final pleaca , mai exact ceea ce vreau eu sa zic este faptul ca avem oameni si oameni in vietile noastre.
  Din proprie experienta pot spune ca multi oameni din viata mea la care poate chiar am tinut ... s-au schimbat de-alungul timpului , si-au schimbat gandirea sau au ales o alta cale , poate una rea , poate una buna insa eu mereu le-am dorit binele insa ei mare majoritate nu au stiut sa aprecieze acest lucru .  In alta ordine de idei oamenii apropiati tie care dau dovada de lasitate sau de lipsa de apreciere legat de ce ai facut sau ce faci pentru ei nu prea merita sa-ti mai arati aprecierea fata de ei , poate doar sa-ti amintesti de ei in timp dar atata tot si va pot spune si de ce: ei sa zicem ca , cunosc alte persoane , isi fac alti prieteni poate mai buni ca dvs. si nu cred ca se vor mai gandii "Am avut candva un prieten care mereu incerca sa ma indrume spre calea buna?!"  , ca doar asta e lumea in care traim , din pacate aproape toti sunt asa ... in ziua de azi e bine sa stai in banca ta si sa nu acorzi multa atentie , sentimente sau orice altceva de genul unor oameni care nu-ti acorda tie nici pe jumatate din ceea ce le acorzi tu lor si nici macar nu se intreaba: "Ce mai face , este bine? S-al sun sa vad ce mai face?" Nuuu ! In niciun caz .. aceste persoane sunt cel mai des intalinte ca doar traim intr-un secol al rautatii , lacomiei si minciunii ... un secol caruia ii lipsesc mult termenii de : bun simt , bunatate , sinceritate , onestitate si asa mai departe .

Concluzia mea si poate si a voastra dupa ce ati citit asta este aceea ca(dupa cum spune si titlul) :
      Oamenii vin , stau si pleaca ! Insa doar cei cu caracter , inima si bun simt vor ramane in amintirea ta si/sau sufletul tau depinde dar asta mai rar , ca doar suntem in anul 2012 si mai rau in Romania ! Asa ca va urez succes si va sfatuiesc sa nu va bazati decat pe instinctul dvs. si pe ceea ce simtiti dvs. cu adevarat , sa nu va lasati pacaliti de aparente si de senzatia falsa de siguranta si fericire !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu