01.01.2021

Un an nou, o noua provocare! 2021 a sosit!

 In primul rand vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca sunt sanatos, Din punctul meu de vedere acesta este cel mai important lucru, da, ati auzit bine! Daca nu am fi sanatosi nu am putea face nimic asa ca rugati-va zilnic sa aveti sanatate iar daca aveti acest lucru cu siguranta o sa reusiti sa va indepliniti toate visele pe care le aveti!


In al doilea rand doresc sa-mi reamintesc mie si voua totodata sa va respectati, apreciati si iubiti familia indiferent de context, indiferent de ceea ce ar aparea intre voi si rudele dvs. Familia este cea mai importanta parte a vietii alaturi de prieteni iar pe tema asta am putea scrie mult si bine insa sunt sigur ca ati inteles deja ideea. Legat de prieteni, pentru mine personal si probabil si pentru multi altii dintre voi acestia sunt extrem de importanti in special acei prieteni care in timp de vin parte din familie, sunt acele cateva persoane care iti vor fi alaturi pe tot parcursul vietii atat la bune dar mai ales la rele. 

Pot spune cu mana pe inima ca sunt norcos, chiar sunt pentru ca am avut sansa de a cunoaste oameni minunati impreuna cu care am creat relatii de prietenie minunate si alaturi de care am trait momente minunate. Pe de alta parte am intalnit si oameni mai putin minunati, oameni falsi.

Sunt momente in viata in care trebuie sa luam cea mai buna decizie pentru noi, chiar daca poate decizia respectiva nu estea cea mai buna din punct de vedere moral sau din orice alt punct de vedere. Sunt constient ca suna egosit insa daca viata m-a invatat un lucru acela a fost sa-mi vad interesul propriu, al familiei si al prietenilor. Bineinteles acest lucru nu se aplica daca ajungi sa-ti intemeiezi o famlie cu persoana respectiva, in acel moment lucrurile capata o cu totul alta directie.

In incheiere vreau sa spun ca anul 2020 mi-a adus si lucruri bune, am reusit sa ma plimb macar inafara orasului daca inafara tarii nu s-a putut datorita acestui asa zis virus, o pandemie creata mai mult sau mai putin cu intentie dar asta este alta discutie. Am reusit sa ies cu prietenii, sa creem amintiri si placute si mai putin placute, adesea cele mai putin placute devenind adevarate lectii de viata de la care avem doar de invatat. 

Un alt aspect important al anului trecut și totodată al sfârșitului de 2019 a fost atunci când am întâlnit o femeie care, la început dar în special ulterior am crezut că este ceea ce am căutat mereu însă, din păcate se pare că m am înșelat. 

Cum se spune în viață, din greșeli învățăm și mergem mai departe, drepți și cu fruntea înainte! 

Nu voi da nume dar sunt sigur ca cei pe care i-am numit "prieteni" vor stii ca m-am gandit la ei. Printre altele inca cred in tara asta, in patria numita Romania, inca cred ca putem deveni mai buni ,mai uniti si mai solidari cu cei alaturi de care impartasim aceleasi culori si anume "albastru, galben si rosu".


Romani tineti minte, iubiti-va familia, prietenii si patria!

Romania Mare in vechile hotare,

Mai presus de orice, tineti steagul sus orice ar fi, indiferent unde va aflati sau prin ce momente treceti, indiferent cat de tare doare! 

La Multi Ani 2021!


Mai jos o sa gasiti cateva cadre superbe realizate pe parcursul anului 2020.
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu