08.01.2020

Sfarsit de 2019 inceput de 2020


Despre 2019 si despre ce o sa urmeze.


Salutari din nou si bine v-am regasit intr-un an nou, a trecut timpul de la ultima mea postare si totodata multe s-au schimbat.

In primul rand vreau sa le multumesc acelora care au fost alaturi de mine in anul ce tocmai s-a incheiat si care m-au sustinut neconditionat, care m-au suportat desi poate aveam momente cand paream ca un dusman pentru ei, desi aveam momente in care imi venea sa plec departe de acestia au ramas acolo pentru mine si mai ales atunci cand aveam nevoie de ei cel mai mult, nu voi da nume deoarece se stiu!

In al doilea rand, bineinteles voi mentiona din nou numele dragei mele mame care pe data de 02.09.2018 a parasit aceasta lume, spun eu intr-o suferinta si nu doar din cauza bolii care a macinat-o ci simplul fapt ca nu mai este alaturi de noi insa asa cum am mai spus-o si ma repet nu o voi uita niciodata, indiferent ea va ramane alaturi de mine chiar si de acolo de sus. Pe aceasta cale vreau sa va reamintesc cat de important este sa va tineti familia aproape in orice clipa caci nu stiti cand acestia se duc iar apoi, poate o sa fie cel mai tarziu, de fapt cel mai probabil asa v-a fi.

Pe plan profesional pot spune ca anul 2019 mi-a deschis noi orizonturi si mi-a aratat ca sunt un om destul de capabil si ca, chiar ma duce capul... stiu suna a lauda de sine insa simt nevoia sa spun asta, oricum am dovedit-o si prin fapte asta-i sigur. Odata cu acest lucru am intalnit oameni noi, am cunoscut caractere diferite, pot spune cu mana pe inima ca mi-am facut prieteni noi si am cunoscut persoane cu suflet mare si cu coloana vertebrala.

Un alt lucru de mentionat este acela ca in luna Decembrie a acestui an am cunoscut o persoana care din punctul meu de vedere este deosebita si as putea spune chiar speciala pentru mine, desi poate este prematur deoarece deabia ne-am intalnit sa zic asa imi doresc ca pe aceasta cale sa o ii transmit ca este o fiinta superba! 
Pe plan local sa zic asa observ cum tara noastra draga, patria Romania este vanduta cm cu cm in fiecare zi iar noi nu avem curajul de a lupta in prima linie pentru acest pamant, un pamant pentru care eroii acestei tari si-au dat viata ca noi sa il avem, sa ne bucuram de el si sa ne mandrim cu el. Romani treziti-va si haideti sa tinem steagul sus, repet ma refer strict la oamenii de valoare, la cultura acestei tari, la cele trei culori sfinte albastru, galben si rosu, ma refer la ceea ce inseamna Romania cu adevarat, a nu se confunda cu sistemul si cu cei care "ne conduc". Inca mai cred in romani si in ceea ce putem face, am aratat-o de atatea ori de ce suntem in stare.


In inchiere doresc sa multumesc tatalui meu care desi, m-a dezamagit putin in ultima vreme a fost acolo alaturi de mine, matusii mele Ileana care este acolo oricand pentru mine si bineinteles fratilor mei care se stiu ei(ma repet, scuzati-ma).
Concluzia este ca trebuie sa ne traim viata la maxim deoarece aceasta se v-a incheia la un moment dat, vom ajunge la batranete, vom sta pe marginea patului si ne vom intreba "Oare am facut tot ce mi-am dorit? Oare am spus tot ce gandeam la momentul potrivit?", ei bine ar fi de preferat sa evitam aceste intrebari si sa ne amintim numai de realizarile pe care le-am avut si de oamenii dragi care au fost in jurul nostru, pace!


Ah si era sa uit, inainte Steaua! Istoria continua prin noi.
1947-2020












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu