03.09.2018

02.09.2018 - O zi neagra.

02.09.2018 - O zi de uitat...


Va salut pe toti! Am revenit cu o postare, putin cam trista ce-i drept insa, din pacate asa este viata cu bune sau cu rele,de data asta mi-a dat inca o lectie, una destul de greu de invatat insa cu putere si credinta in Dumnezeu voi trece peste.

In dimineata zilei de 02.09.2018 la aproximativ 6:00 dimineata mama mea a incetat din viata, suferea de o tumora canceroasa pe care medicii nu au descoperit-o la timp iar la inceputul anului 2018 au externat-o fara sa realizeze(cu intentie sau fara) ca nu ar fi trebuit externata si acel inceput de tumora ar fi trebuit eliminat, cat inca se mai putea. Din pacate, la sfarsitul lunii August mama mea a fost internata de urgenta, medicii erau foarte rezervati, cu o sansa de 20% sa supravietuiasca au incercat tot ce s-a putut, incercand pe orice cale posibila sa o salveze,insa, din pacate boala era deja prea avansat si nimic nu se mai putea face. Nu voi intra in toate detaliile medicale, pentru ca oricum nu as putea sa le explic cum trebuie si cel mai probabil nici voi nu ati intelege cum trebuie.

Pe scurt viata mi-a aratat din nou ce inseamna supravietuirea, ce inseamna lupta si increderea de sine, dar si ce inseamna suferinta. Dupa moartea bunicii mele din anul 2013 am realizat ca trebuie sa ii apreciem foarte mult pe cei dragi,atat familia cat si prietenii, pentru ca asa cum a spus o persoana foarte draga mie, prietenii nu apar, prietenii ti alegi tu si tot tu ti poti tine aproape! Revenid la ideea de baza, atunci cand viata te pune la incercare trebuie sa fi tare, sa constient ca nimeni nu te va fi acolo pentru tine mereu iar mai devreme sau mai tarziu vei fi singur impotriva tuturor,impotriva unei lumi rele,viclene si care se gandeste doar la ea, bineinteles nu ma refer la toata lumea, dar mare parte din oameni asa sunt, traim intr-o societate de consum si, din pacate, fiecare este pentru el, nu spun neaparat ca este gresit sa fi pentru tine inainte de a fi pentru altii, dar pe de alta parte este bine si sa ai grija de aproapele tau atat cat poti, poate nu neaparat cu bani cat cu un sfat, o vorba buna, sa fii acolo pentru el atunci cand are mai mare nevoie.


Pe langa partea rea a acestui moment am realizat si ca am multi prieteni,persoane care m-au cautat si m-au ajutat asa cum au putut ei mai mult,indiferent ca vorbim de bani sau de o vorba buna. Cinste voua!


In incheiere vreau sa va reamintesc cat de importanta este familia
si cat de important este sa ii tinem pe cei drag aproape, indiferent
de ce s-ar intampla. Un alt lucru foarte,foarte important este acela
sa tinem prietenii aproape,adevaratii prieteni,acei frati si acele surori
care vor fi acolo pentru noi indiferent de situatie,de zi,de luna
sau de ora.
Toate cele bune,
Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe mama mea
1957-2018 Andreescu Daniela-Mihaela,
NU TE VOM UITA!

PS: Poza este din 2014.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu