17.08.2013

"Vara necazurilor mele"

    Va salut si vreau in primul rand sa-mi cer iertare pentru pauza indelungata pe care am avut-o,insa am avut un car de probleme pe cap ...insa intr-un fel bine,am ce sa va povestesc si sper sa va captiveze istoria verii 2013 o vara la sfarsitul careia eu voi ajunge la varsta de 20 de ani,practic nici nu stiu cand s-au scurs acest 20 de ani din viata mea,cu bune cu rele in special in ultimii ani.

    Lasand toate astea deoparte sa trec la subiect,practic aceasta vara,ca vacanta nu o mai pot numii deoarece la sfarsitul lunii Mai am terminat cele 12 clase am realizat ca trebuie sa incep ceva,ceva constructiv si de viitor,acel ceva ... insemnand un loc de munca,desigur in aceste vrmeuri este practic imposibil sa ne gasim un loc de munca stabil si cat de cat bine platit,cat se poate desigur caci nimeni nu da unui tanar de 20 de ani un salariu decent. Practic aceasta vara pune bazele viitorului meu,la sfarsitul acesteia voi avea oficial varsta de 20 de ani si va trebuii sa fac "CEVA" in adevaratul sens al cuvantului. Vara anului 2013 a insemnat multe si anume pe langa pragul maturitatii si examenul vietii ea a insemnat si "despartirea" de multi asa zisi prieteni dar si multe evenimente neplacute atat in plan personal dar mai ales in familie ! Unde efectiv nu am putut sa le previn desii am incercat mereu,mereu am incercat sa previn raul sa-mi intre in casa insa totusi el isi facea loc si ne lovea cand nu ne asteptam si din plin ! Intrebarea vesnica: "De ce altii au? Si eu nu?" ... Este deja un cliseu,altii se lafaie prin mall-uri,cluburi s.a.m.d iar eu si ai mei ne zbatem zi de zi pentru o paine pe masa,este corect? Nu ! Nu este,defapt nimic nu mai este corect insa ce putem face,decat sa luptam.In fine au trecut deja 2 luni din aceasta vara si aproape ca trece si a 3-a,luna August cea mai dificila dupa parerea mea din aceasta vara,problemele si ghinioanele s-au strans toate ca un fulger imens si ne-au lovit atat de tare provocandu-ne un imens soc ! Un soc din care cu greu ne revenim,dar pana la urma trebuie sa reusim intr-un fel sau altul !
    In fine,astept toamna si speranta odata cu ea la un viitor cat de cat mai bun,daca nu va fii aicia in Romania pe pamantul meu natal,care din pacate este furat zi de zi cate putin pentru a-si umple buzunarele acei nenorociti care ne conduc tara fie peste hotare,sper eu sincer ... sa-mi creez un viitor intr-o alta tara si cel mai probabil acesta sa fie in Statele Unite ale Americii acolo unde matusa si verisoara mamei mele sper eu sa ne ajute ! Insa nu voi uita de tara mea,nu voi uita niciodata de amintirile pe care le am aicia de acei cativa prieteni cat de cat adevarati pe care i-am avut si de tarmurile pe care le-am strabatut timp de 20 de ani(mai mult Bucurestiul ca nu prea am apucat sa vizitez in intregime tara) insa sunt multumit de ce-am realizat in mare parte in tara mea draga.


Ei bine,cam asta a fost povestea acestei veri pe scurt,voi revenii cu sfarsitul ei si cu viitorul meu care va incepe practic din Septembrie. La revedere dragilor ! 

Va urma ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu