29.08.2013

"Vara necazurilor mele" - sfarsitul.

      Dupa cum v-am promis am revenit cu partea a 2-a a postarii anterioare cu acelasi nume sau sfarsitul  acesteia,cu alte cuvinte mai sunt 2 zile din aceasta vara,plina de absolut orice ! Mai sunt 2 zile si vine luna Septembrie,insa greul pentru mine deabia de acum in colo incepe dupa ce acest sfarsit de vara mi-a adus o gramada de necazuri si certuri in familie din cauza problemelor financiare; trebuie sa fac  ceva,sa ma angajez undeva... sa-i ajut cumva pe ai mei sa o duca la capat in aceasta lupta infernala numita "viata" !
      Ei bine... cam asta am avut sa va spun in aceasta incheiere,imi cer scuze pentru lipsa de idei dar am zis exact ce simt,sunt foarte limitat in gandire la ora actuala din cauza problemelor,nu ma pot gandii la nimic decat cum sa o duc la capat,o vara grea,o vara a speculatiilor si nu in ultimul rand o vara reala ! Am realizat cine imi este prieten cu adevarat si cine doar sustine acest lucru fara fapte.


Va doresc toate cele bune si sa ne auzim cu bine cand imi va permite aceasta viata,promit sa revin cu noi postari si noi realitati legat de aceasta lume in care traim,un cruda. Numai bine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu