07.12.2011

O zi care nu o voi uita niciodata?!

 Vreau sa zic ca din toate momentele care le-am avut(ma refer la cele bune) etc , cea mai memorabila si extraordinara zi din viata mea este aceea cand am ajuns pentru prima oara in USA.
 -acest lucru se intampla in anul 2000 , mai exact prin luna Iunie a acelui an , cand mama m-a instiintat ca voi merge pentru prima oara la rudele ei (matusa si verisoara) din USA,Chicago ... Prima oara nu am prea realizat , eram mic , in fine a sosit ziua cea mare(nu-mi mai amintesc exact ziua/ora oricum nu cred ca va intereseaza) ... eram entuziasmat , a trebuit sa ma trezesc in jurul orei 03:30 iar pe la 04:40 deja trebuia sa plecam , aveam avionul la ora 07:00 cu o prima destinatie(escala) in Amsterdam de unde aveam sa schimbam avionul in altul mult mai mare care sa ne duca in cele din urma in USA.
 Intr-un final ma vad in avion pentru prima oara , eram uimit ... atatea lume , asa conditii nu-mi venea sa cred , ... in cele din urma ajung pe aeroportul international din Chicago , ... eram din nou uimit , era practic ceva total diferit de ceea ce se regasea in Romania , am fost imediat intampinati de matusa si verisioara mamei mele care mi-au dat cateva cadouri de bun venit , apoi ne-au condus catre casa lor si anume o vila destul de cocheta (aicia nu vreau sa ma laud dar chiar asa este , sper sa nu fiu inteles gresit) situata intr-un cartier cum vezi doar in filme , numit Palentine undeva la marginea centrului orasului Chicago , ... cand am intrat in casa am fost inampinat de nu mai putin de 5 caini , 2 care ii avea de mult batrani numiti: Afro(Haschi) si Badcas(Labrador ciocolatiu) pe langa acesteia 2 mai erau 3 ( doi pui de labrador negrii ) , sa continui casa era superba si atmosfera totul era asa de primitor , ... apoi am iesit din casa , m-am dus in fata ei la strada m-am uitat pe cer si mi-a venit in minte ideea: Sunt pe alt pamant , sunt in AMERICA (de Nord) , era ceva total diferit de Romania.
 Ca o incheiere , vreau sa spun ca o zi ca asta nu voi uita niciodata , probabil ca si altii au avut momente/zile ca aceasta a mea , va rog inca odata sa nu o luati ca pe o lauda , in niciun caz... este doar o amintire , una senzationala , nu multi au avut aceasta sansa sa vada USA, dupa acest an 2000 aveam sa mai merg , tot in vacanta de vara in urmatorii ani pana in anul 2005(inclusiv) . La ora actuala rudele mele nu o mai duc chiar asa de bine dar mi-am propus sa merg in anii care urmeaza , depinde de situatia lor financiara etc.

               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu