07.12.2011

Drumetii , excursii etc. Intr-un cuvant distractie!

Drumetii,excursii? ... ce inseamna asta in adevaratul sens al cuvintelor , pai asta inseamna ca te duci alaturi de grupuri de prieteni,colegi sau alaturi de familie/rude in zone in care nu ai mai fost , te duci sa vizitezi, sa descoperi zone in care nu ai mai fost pana acuma , ... in fine ajungem la cuvantul distractie.
 Nu am avut asa multe excursii in generala pe cand in liceu am avut parte de cateva excursii chiar fantastice asi putea zice , ... prima a avut loc in anul 2010 si a fost in zona Manastirii Tismana unde ne-am si cazat la o pensiune , in drumul catre acea zona am vizitat: Targu-Jiu cu atractiile sale , manastiri pe traseul acela , Pestera Muierii , Pestera Polovraci adevarate monumente ale naturii am vazut peisaje absolut superbe. O alta excursie care am avut-o a fost in zona Rasnov , de aceasta data ea a vut loc pe perioada iernii(precedenta a fost intr-o perioada de toamna) , acolo aveam sa ne cazam intr-o pensiune cu profil montan ca sa zic asa , mai exact ea a fost fondata de un om care a fost in Muntii Himalaya acesta fiind si numele ei Cabana Himalaya , pe parcurs am mai vizitat zona veche a orasului Brasov , Biserica neagra etc. A treia excursie a avut loc recent , mai exact in toamna anului 2011 in zona din nordul Moldovei , am vizitat urmatoarele orase: Iasi , Bacau , Suceva(Cazare) am vazut multe manastiri de pe lista monumentelor Unesco
 In final ... ideea de baza este ca , nu conteaza unde te duci sau ce vizitezi atata timp cat nu ai cu tine persoanele care sa te ajute sa te simti super si sa simti aceele excursii cu adevarat! La mine s-a intamplat acest lucru ... Ne-am distrat extraordinar , am ras , am avut petreceri , etc intr-un cuvant: DISTRACTIE! Sper sa am parte de cat mai mult alaturi de colegii/prietenii mei etc. :D







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu