08.08.2012

Am ramas din nou uimit de MENTALITATEA unora?!

Bunaa ziuaaaa tuturor ! Va salut cu drag si vin cu o postare cu un continut putin mai  "agresiv" sa zic asa . Mai pe scurt ceea ce vreau eu sa scot in evidenta este ca atunci cand te desparti de cineva iar acel cineva nu-ti da un motiv bine intemeiat , normal ca te simti prost este si logic ! Dar nu asta este principala idee care vreau sa o scot in evidenta , ceea ce vreau eu sa va explic este faptul ca imediat dupa momentul despartirii sau poate si inaintea lui , nu stiu sigur .... dar ceea ce stiu sigur este ca exista unele "specimene" ca oameni nu ii pot numii , acele personaje de CACAT , acele fiinte care nu merita nici macar sa fie salutate ! Oameni de nimic cu o mentalitate sub cea normala a bunului simt , va gasiti voi sa vorbiti mereu ? Va place mereu sa va bagati in seama ... va place mereu sa faceti rau altora ? Bun atunci , sa va duceti tare !
  Personal , m-am saturaaaat de toti si toate carora nu le sta bine cu limba in gura si se apuca sa dea din gura , se apuca sa vorbeasca ce vor ei fara sa gandeasca putin , aveti o mentalitate de NIMIC ! Va mirati de ce generatia noastra este facuta de cacat si se arunca mereu cu noroi in NOI ? Pai cum de ce... e simplu ! Pentru ca exista "specimene" ca voi .
   Atat am avut de spuus ... aaa si inca ceva : Lasitatea si vorbele pe la spate sunt semnele : PROSTIEI ! Asa ca acolo unde exista PROSTIE nimic altceva nu mai poate exista .




 Tin sa multumesc din nou prietenilor mei : Claudiu , Gabi , Para , Adrian , Denisa , Robert , Raluca , Alex , Dasky , Marius , Catalin , Bianca , Rosu , Alin , Stefania si Catalinaaa surioara mea nebunaa ! La urma urmeeei .. tot PRIETENIA este cam cea mai importanta !
Part four: Despre caracterul oamenilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu