28.02.2018

2018 so far.

Anul 2018, mai multe rele,mai putine bune.
Story of my life ...



In primul rand voi incepe prin ale multumii celor care mi-au fost alaturi in ultima perioada, mai ales in acest inceput de an foarte dificil pe care l-am avut, voi mentiona cateva nume si anume: Andrei, Dan, George si Vlad(team leader-ul meu). Sa revenim la ale noastre, anul a inceput foarte greu odata cu aparitia problemelor de sanatate ale mamei mele si tot de atunci s-au adunat si datoriile,stresul si starea de nervositatea, un fel de depresie dar nu la un nivel periculos ca sa spun asa, in fine, ceea ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca am reusit cu greu ce-i drept sa trec peste aceste momente mai mult de cat dificile desi starea mamei nu s-a imbunatatit prea mult eu voi continua sa lupt pentru ceea ce conteaza si pentru ceea ce stiu ca trebuie sa conteze cel mai mult si anume familia. 
In alta ordine de idei am realizat din nou cat de parsiva este lumea si pana unde pot ajunge unii oameni ca sa te descurajeze, ca sa distruga ceea ce ai construit, ca sa te demoralizeze si aici ma refer atat la viata particulara cat si la cea de la munca, unde oamenii efectiv te "mananca de viu" ca sa treaca in locul tau, dar ce credeti? Nu-mi pasa, eu continui pe drumul meu si pe ideea ca mai bine am putine persoane alaturi si loiale de cat multi si de umplutura.Bunica mea, Dumnezeu sa o odihneasca mi-a spus candva ca trebuie sa cred in mine,in familie si in Dumnezeu, acestea fiind singurele ingrediente catre succes si pacea sufleteasca, recunosc ca nu sunt neaparat un om curat din punct de vedere moral si sufletesc, am si eu pacatele mele dar pe zi ce trece incerc sa le repar, incerc sa fiu un om mai bun si sa ignor pe cat se poate de mult pe cei care la randul lor ma ignora atunci cand am mai mare nevoie de ei.

Pe scurt, acest inceput de an mi-a deschis inca odata ochii asupra societatii in care traim, iar pe langa problmele la nivel social, adevaratele probleme sunt la nivelul celor care chipurile ne conduc, observ pe zi ce trece in ce mocirla se ineaca aceasta tara superba. Nu vreau sa fiu rau sau sa imi fac iar pacate cu aceste specimene de oameni, insa le doresc dupa chipul si asemanarea lor si cam atat, cred ca este mai mult de cat suficient.

In incheiere vreau din nou sa le multumesc atat celor care m-au ajutat cat si celor care au facut tot posibilul sa ma incurce si sa ma opreasca din cursa catre reusita. Tot in incheiere vreau sa multumesc colectivului de la munca, o echipa superba, stima! Iar un alt lucru pe care vreau sa il scot in evidenta este ca ar trebui sa apreciam mai mult ceea ce conteaza cu adevarat in aceasta lume: familia, dragostea, increderea, prietenia si dorinta de a realiza si a arata intregii lumi de ce suntem in stare si prin asta ma refer strict la lucrurile bune si la reusitele personale, prin munca, munca corecta! Si bineinteles, ultimul lucru dar nu cel din urma care conteaza pentru mine este STEAUA, da ati citit bine STEAUA! Dar acea stea adevarata, cea care reprezinta ceva, nu doar prin emblema de pe tricou sau prin nume ci prin spirit caci asta defineste, inainte STEAUA BUCURESTI! Inainte SUD Steaua!


"What really matters is the day after today."







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu