10.07.2016

Inceput de 2016 la mijlocul lui 2016

Salutari din nou cu drag !



In primul rand voi incepe cu inceputul si anume faptul ca anul 2016 a inceput prin a imi aduce mai multe oportunitati atat pe cale profesionala dar cat si pe parte de relationare,prietenii noi s-au legat,am cunoscut multi oameni deosebiti dar in acelasi timp m-am indepartat de multi asa zisi "prieteni",intr-un cuvant pot spune ca acest nou an chiar mi-a adus destul de multe lucruri pozitive in plus fata de cel din urma,dar cu toate acestea  mi-a adus si parti negative.
In al doilea rand pot spune ca acest an m-a invatat mai mult decat restul anilor ce inseamna cu adevarat sa pretuiesc momentul,sa pretuiesc ceea ce am acuma,ceea ce traiesc in clipa asta si mai putin sa ma gandesc la ce nu am facut in ziua anterioara sau ce ar trebuii sa fac in ziua ce urmeaza,cu alte cuvinte am invatat sa traiesc clipa si am invatat si mai mult sa nu ma incred in nimeni si nimic si faptul ca familia a fost,este si va fi cel mai important aliat al meu.In alta ordine de idei am invatat sa pretuiesc mai mult timpul,ce inseana asta,am invatat faptul ca cum toate intamplarile pe cate de repede vin in viata mea pe atat de repede dispar,fie ele bune sau rele,ideea pe care vreau sa o scot in evident este aceea ca timpul trece mult prea repede si niciodata in avantajul nostru,cu cat trece mai repede cu atat ajungem la o varsta inaintata,cu atat mai mult realizam ca multe din visele noastre nu le-am transpus in realitate si au ramas doar la stadiul de vise iar ulterior acest lucru nu il mai putem schimba,cel mai probabil multe din aceste vise nu le vom mai putea indeplinii niciodata si asa ajungem intr-un moment in care vom regreta anumite lucruri pe care nu le-am facut,anumite vorbe bune pe care nu le-am spus unor persoane dragi sau vorbe dure pe care le-am adresat persoanelor dragi si poate acele persoane nu vor mai fi printre noi caci timpul le-a prins din urma, din pacate. 

In inchieiere vreau sa amintesc faptul ca dupa o perioada poate mai putin buna din viata mea,poate o perioada in care nu chiar toti mi-au fost alaturi sau macar sa ma intrebe un simplu "Ce faci,esti bine?" cei din urma pe care chiar ii consideram prieteni s-au dovedit a fii prieteni cu adevarat! Nu vreau sa le dau numele,se stiu aceeia care m-au ajutat macar cu un sfat,macar cu o imbratisare,sau macar cu un simplu mesaj pe telefon, cum ar zice cei de la "C.I.A(Craiova Independents Artists": "Lucruri marunte,dar nestemate".



Astea fiind spuse,eu merg mai departe,cu bune,cu rele asa cum sunt eu incerc sa fac totul cat mai bine si sa imi aduc la capat toate visele cu speranta si optimism chiar si in vremuri grele,chiar si pe ploaie sau pe ninsoare,incercand sa-mi indeplinesc tot ceea ce imi doresc!
Anul 2016 - Partea a I-a, stima !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu